stamcellen är godissugen och vill fylla 19.


Jag har nog aldrig varit så godissugen som jag är nu.
Jag var liksom så dum en gång i tiden att jag intalade mig själv på något jävla sjukt vis att jag skulle sluta äta godis.
BIG mistake.

Nej igår var skoldagen inte sådär jättejätteintressant som den brukar vara  (naat).
Till att börja med så blev det en fin start med lite datorer på den grafiska kommunaktionslektionen som man fattade lika mycket av som man gjorde förra lektionen.
Dvs, nada.
Sedan var det dags för lite härlig fysiklektion som bestod ungefär till 75% av lektionen att vår lärare stod och lös med olika ficklampor på en zinkplatta för att se om någonting hände.
Det gjorde det inte. 
Vidare till först lilla matsalen där vi stoppade i oss lite av makaronerna och lite av den skinksåsen som bara blir brunare och brunare för varje gång den serveras.
Sedan lärorik biologi där vi fick lära oss att vi är jäkligt lika stamceller.
Där ser man.


Idag blev det inte mycket till skola heller, då vi inte hade någon.
Nejnej, idag var det den heliga högskoledagen för alla som vill gå runt och titta lite på sin möjliga framtid.
Ganska vikitgt sådär.
Inget man vill missa liksom.
Och vad gör sofia.
Jo, hon missar skiten.

Så, början på dagen var inte sådär superlyckad.
Menmen, dagen är inte slut än.
Vem vet, kanske vårat projektarbetsmöte får mig på bättre humör?
Antagligen inte.

Jaja, idag är det iallafall tisdag (?) och inte så många dagar kvar till fredag.
Inte heller så många dagar kvar till min födelsedag.
:D
Jag längtar faktiskt lite till att fylla 19.
Hihi.


Nä, nu måste jag städa och göra klart mitt projektarbetsgrejs.
Peace out så länge!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0