vecka tretton


Nej okej vad sägs om ett vanligt inlägg för en gångs skull?



Angående veckan som var, så var den helt okej.
Som en vanlig vecka helt enkelt.

Måndagen gjorde sitt och på kvällen var det dags för träning. Helt okej.

Tisdagen innehöll bland annat ett projektarbetsmöte med mina andra 6 små medlemmar. Ser bra ut för oss om jag ska vara riktigt ärlig. Det skulle till och med kunna vara så pass att vi säljer våran vackra sömnbok.

Onsdagen, ganska waste dag. I alla fall när det gäller skolan. Dit, ha fysik, sen hem. Träning på kvällen dock. Riktigt kul som vanligt.

Torsdagen, sista dagen innan biologiprovet. Dvs en hel del pluggande för min del. I skolan så blev det till att titta i spektroskop för att se på natrium och kvicksilvers vackra våglängder. Även en hel del petande på lammnjurar och lungor gjordes.

Fredagen bestod mestadels av allmänt slöeri efter det hand-dödande biologi b prov som då skrevs. Våran trevliga lilla biologi-lärare älskar nämligen att ge oss tre superstora frågor i slutet av provet som man fick fylla ett fyrasidors ark om man ville. Dvs om man ville få mvg. Usch nej, så nu är jag ganska trött på våra njurar och vår urin ett tag framöver om jag ska vara ärlig.

Lördagen var det dags att göra lite nytta. Jobbet kallade. Trevligt med lite extrapengar i alla fall. På kvällen blev det bordspratande, lite shotar och en hel del studsande till pajasen guru josh på peoples dansgolv. Okej kväll ändå. Även om den var lite för nykter enligt mig.

Idag, söndag, blev en sängliggar-dag med fysikboken framför mig. Jodå, plugg med stort p. Förutom det, lite glassätande till en av de storvretamatcher där de ännu en gång krossar det gulsvarta AIK.




Nej, back to pluggningen nao,
so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0