jobbardag




Jobba jobba jobba, jobb jobb jobb, hit och dit och hit och dit.


Jaja, man får ju pengar iallafall. Och pengarna kanske skulle kunna leda till att en fin liten bärbar dator står på sofias skrivbord inom en snar framtid. Det skulle ju faktiskt vara lite guld.
 
Men förutom att jobba så har jag ju faktiskt hunnit varit ute i solen en liten del idag också, även om jag knappt klarade av de femton minuter som jag hade intalat mig att pressa under, på grund av denna egyptiska hetta. Men lite uppoffringar får väl ändå göras för att folk inte ska totalblindas av min lysande vita hy på studenten. Nej, jag hade nog tänkt att skona dom.

Och imorn är det måndag igen. En av de tre riktiga skoldagarna som finns kvar innan studan. Jag trodde bara det var gamla kärringar som gick och sa det, men nej, jag är bara tvungen, gud vad tiden går fort.




SNART ÄR DET STUDENTEN!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0