shoppaholic



Åh vad det är trevligt att shoppa. Hade nästan glömt bort den där härliga och uppspelta känslan man får när man ser en massa kläder och accessoarer som man bara måste måste måste ha.

Just idag gick jakten ut på att finna den perfekta studentklänningen (då jag egentligen har en extra dinglandes på galgen där hemma, men som inte är sådär överdrivet spännande) och även saker till skivan. Gick jakten bra? Nja, det gick sådär.
Istället för att lägga pengarna på en studentklänning så blev det istället ett dyrt, men jättegulligt linne som inköptes från den lilla butiken vila. Jag kunde helt enkelt inte motstå dess dragningskraft, jag ville ha linnet och linnet ville ha mig helt enkelt.

Förresten! Varför i hela friden har McDonalds döpt sin "glass med topping" till något som man inte vet hur det uttalas och därför måste man göra bort sig för den unga anställda killen med superful McDonalds-keps? Jag menar Sundae ? Va.
Uttalas det sundä eller sunday liksom? Nej usch. Ska aldrig mer köpa glass på McDonalds. :(


Kommentarer
Postat av: Micke

Sunday uttalas det :) Det är ju amerikansk glass liksom, dom heter så :)



Shopping äger btw!

2009-05-12 @ 20:06:56
Postat av: Bert Karlsson

Du har ju pengar hela tiden vadå inte råd hit och dit du shoppar ju och krogar hej vilt!!! Skänk till de fattiga.

Och sluta SHOPPA FY FAN !!!!

2009-05-13 @ 18:25:46
Postat av: Anonym

blondinblondin!! :D:DD:D

2009-05-13 @ 20:46:38
Postat av: Rebar

Jag instämmer till fullo med våran anonyme vän här! Vilken härlig grabb

2009-05-13 @ 21:08:32
URL: http://BLONDINBSOFIA.COM
Postat av: sofia

Micke: aah tack ^^ tyckte det var konstigt att den inte heter sunday bara, men jag har fått värsta längsta förklaringen nu om varför den heter så. :)



Bart Karlsson: Simon, jag vet att det är du och nej, DET ÄR DU SOM HAR ÖVERDRIVET MYCKET PENGAR, GE MIIIIIIIIIIIIG. ska vi ta det här utanför eller? :@ nej juste, svagis.



: DIN JÄVEL, I'm going to kill youuuuuuuuuuu. xD

2009-05-13 @ 21:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0