empty house is da shiet



Åh vad det är trevligt med tomt hus ibland faktiskt. Jag njuter verkligen fullt ut av varenda tysta millisekund som går av min familjs bortresande. Jag menar:

Det finns ingen Andreas som går runt med ett ständigt pms-humör och som lackar ur så fort man frågar var mamma är.

Ingen tjatande mamma som hela tiden frågar en saker som hon egentligen redan vet, som jag har sagt hundra gånger till henne, men som hon frågar en gång till bara för att reta mig till vansinne.

Ingen jobbig pappa, som antingen är på glatt humör och sitter och skriker som en galning framför fotbolls-tv:n eller på dåligt humör, då han går runt och verkligen letar saker som jag inte gjort, som jag absolut borde göra på en gång. Annars är man ju otroligt ansvarslös och kommer aldrig att klara av ett liv på egen hand...blablablablabla.

Äääh nu ska jag nog fortsätta med att djupdyka in i den härliga ensamheten och uttnyttja den fullt ut med mysigt filmtittande och lite kladdkakebakning. =)


bye bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0