böcker, vad är det?




Jag vet inte riktigt varför, men jag har aldrig varit en vidare läslus. Jag läser inte ens vanliga böcker liksom. Det gör väl nästan alla ändå? Till och med min ett år yngre lillebror som har noll i intresse för böcker läser faktiskt. Jag vet inte varför jag inte gör det. Det är ju faktiskt riktigt kul när man väl kommer igång. Har jag hört i alla fall.

Men ja. Den missen kan jag i alla fall ta igen nu, under lärarprogrammets vackra läserbjudanden som vi läser i vår, som hannes kallar det, kurslitterakuk. Nu på fredag har vi till exempel ynka 200 sidor att läsa, från sex olika böcker som man även måste skaffa fram på egen hand. Det kan ju inte vara enkelt att få fram det vi ska läsa. Nejnej, utmaningar är bara förordet på lärarprogrammet.






Fan vad jag älskar att klaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0