vill göra just precis nu-listan




Åh. Det finns så himla mycket som jag skulle vilja göra. Men inte får man det inte. Mr.Tid är inte riktigt min vän just nu nämligen.


Saker som jag skulle jag vilja göra:


-sy en hel bunt med fina höstkläder
-julpynta som en galning och baka typ ett lussebullshus
-sortera alla mina femtusenmijlarder papper som ligger i bokhyllan och hånar mig varje dag
-åka iväg och få lite mycket sol på mig
-shoppa bort precis alla mina pengar
-skriva ner en väl igenomtänkt önskelista och ge till mormor
-bli kär i en ny vinterjacka
-börja (för en gångs skull) i tid med julklapparna
-skapa ett otroligt vackert fotokollage
-lusa mig igenom en superbra bok
-gå igenom garderobens tygstycken, kasta, prova och hålla på i flera timmar
-laga en utsökt middag till någon



Världen är inte rättvis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0