amazing horse är sjukt fastlimmad på hjärnan




Efter en ganska lång men ändå rätt slapp lördag så kan man verkligen kan känna av tröttheten som går som en slingrande orm genom hela kroppen. Ändå har jag inte gjort ett jävla skit idag.

Till att börja med så var det ett segt uppstigande at daniel's efter många timmars spenderande på värmlands nation kvällen innan. Vidare hemåt för att senare, framåt eftermiddagen, åka till match i Bålsta. Spela mot Valhall och vinna med tvåsiffrigt resultat.

Sen bar det av hemåt, bada, äta pizza, se körslag med småkusiner och slappa i all allmänhet. And that's pretty much it.


Ändå så är jag sjukt trött. Det räcker att någon så mycket som nyser på mig så faller jag antagligen ihop. På momangen. Så är jag taggad på att ordbajsa ner saker från vfu:n på sisådär en tre papper? SVAR NEJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0