armbrytningscupen







Gårdagens lördag var en riktig pärla.

Till att börja med, en lång och härlig sovmorgon som aldrig sitter fel. Match mot björklinge, självklar vinst med härliga 6-2. Fortsatte dagen med städning och allmän fixning inför kvällen som skulle spenderas hos julia, i knivsta.

Underbar god och fräsch sallad och ljuvliga kladd- och cheesecakes som mättade våra magar. Allmänt chill och trevligt umgänge. Senare ner på stan och fortsätta resan mot pitchers, där vi träffade på dem tre mupparna schtimon, flickard och pärmobil, onyktra och härliga i vanlig ordning.

Mycket trevligt på pitchers som innehöll till den största delen armbrytning. Ungefär vid halv fyra-tiden var det dags att bli tillsagda att gå hem.

Hem hem på en vinglig cykel. Sova gott hos pojken. Vakna klockan fyra idag med tron på att någon står och slår mig i huvudet med en lampa. Upptäckandet att det bara var en enkel huvudvärk var inte något att hurra för.


Mm. En riktigt värd lördag var det i alla fall. Avslutar med den härliga frasen jag lärde mig av per;

"Hörde jag skål?!"
"ATT NI GJORDE!!"


Over and out.


Kommentarer
Postat av: Julia

Awesome kväll det blev. Tack för att du kom och för de fina presenterna <3

2009-10-05 @ 10:40:28
URL: http://julls.webblogg.se/
Postat av: Sofia

vad söt du är ^^ och vad bra att du hade kul, det hade verkligen jag också :D tack för en riktigt nice kväll! <3

2009-10-05 @ 18:53:58
Postat av: Gabbi

HAHA, du ser riktigt wasted ut yao!;D

2009-10-07 @ 10:57:49
Postat av: Sofian

haha SKOJA INTE mannen xD men kul hade jag! ^^

2009-10-07 @ 22:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0