ett jättejättevärt inköp




Jahapp. Såhär ser alltså fredagens inköp ut. Anledningen till detta var att jag skulle kunna utföra min hemtentamen i delkursen Ledarskap och grupprocesser. Känns jättevärt. Den var till och med på rea. Bara 307,00:-, när den hade kostat 439,00:-. Kan ju inte bli bättre liksom.

Det som är ldäremot är ite tråkigt, är att jag inte alls känner för att ens öppna pärmen till mitt nya inköp. Det ser ju ut som den trivs så himla bra där i min trave med äckelpäckel-skolböcker på skrivbordet.

Tur att det bara var småpengar det handlade om i alla fall. Annars hade jag antagligen suttit och lusläst boken en hel dag i sträck just nu. Så bra tror jag att den är.







...


Kommentarer
Postat av: Hugin

Nananananana! Jag betalade 25 spänn för min! Nananananana!

2009-10-26 @ 13:25:03
URL: http://uppsalahybris.blogspot.com
Postat av: sofia

-.-

2009-10-26 @ 17:29:20
URL: http://sportisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0