risen och rosen



Ris och ros angående dagens lilla onsdag då.



Dagens guld:

- deltog i sjukt bra och intressant föreläsning om konflikthantering
- ätit underbart goda syfilis hemma hos linn
- äntligen ha fått ett städat rum för en gångs skull
- fick reda på att jag inte kommer vara ensam om att kugga på den framtida och fasansfulla tentan
- slickade på världens godaste youghurt



Dagens rotmos:

- missade en sjukt rolig och viktig usm-match
- behövde betala fucking ovärda 30 svenska kronor för en försenad, full och äcklig buss USCH
- inse att en av klackarna på min sko är dödsförklarad
- dränkas i en våg av ångest över mitt "icke-börjande" på hemtentan
- inse att "amazing horse-låten" aldrig vill lämna mig och min hjärna




Ja, det var alltså dagens onsdag.
Men nu,

mot torsdag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0