trött värmlänning



Hej

Jag är hemma från linköping nu. Eller ska jag kanske säga, jag är hemma från staden där idéer blir till verklighet ?

Apropå slogans förresten, jag visste vad enköping och tierp hade för slogan, men jag hade ingen aning om vad uppsala hade förrän daniel sa det,
Välkommen hit, välkommen hem.
Det tycker jag nästan bevisar lite vilken trevlig och unik stad Uppsala egentligen är. När en enkel, bra och väl igenomtänkt slogan som verkligen säger det viktigaste och gör sitt jobb så är det bra.

Mm. Finfina uppsala. Dock saknar jag linköping redan. En väldigt fin stad som påminner om uppsala på många sätt, men som även har sina skillnader. 

Jaja. Jag har precis kommit hem från värmlands iallafall, vilket är min ursäkt för varför jag ska släcka ner och ta farväl för kvällen. Mer linköping kommer jag med imorgon ändå. Om jag hinner.


pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0