en röd måndag


Har verkligen annandag påsk alltid varit på en måndag? Jag har då inget minne av att jag var ledig måndagen förra året vid den här tiden. Fast jag minns ju i för sig inte vad jag gjorde igår heller så.

Jag kommer i alla fall ihåg vad jag gjorde idag. Först in till stan efter en väckarklocka som störde min skönhetssömn vid ett, en hel del stress och hetsätande. Några timmars spenderande på storken med gabbi. Mys.
Vidare en lång och kall promenad till ekeby efter att kommit på att det inte alls var en trevlig och bussvänlig måndag, utan en äcklig "inga bussar går idag för det är faktiskt en röd dag"-dag.

Filmkväll hos johan med en johan och en rebecka. Två filmer sågs på johans nyinköpta tv från Media Markt (allt annat är puckat) som står i johans rum som är alldeles för litet för hans tv och inte tvärtom, varav ena filmen var the butterfly effect med ashton kutcher. Bra film faktiskt.


Nu sitter jag här i mitt inte alls städade rum och provar på den nya banan och lime-youghurten. Den smakar skit, men jag äter den ändå. Men nu måste jag sova, ska upp för tidigt imorn för att åka in till stan och studera med vänner. Ibland förvånar jag mig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0