fredagkväll


Ahaja. Hemma nu efter fest med laget. Riktigt trevligt att få träffa alla små söta lagvänner igen. I för sig saknar jag innebandyn ännu mer nu. Tur att det är ungdomsavslutning nästa vecka i ärentunaskolan i alla fall. Då ska nämligen både dam och herrlaget vara där för att möta ungdomslagen i småmatcher och skriva autografer och vara snygga förebilder. Hoppas det inte frågar lika många ungar efter min autograf i år som förra året. Hade fan kramp i handen en vecka efteråt. Minst. *

Igår var jag och gabbi ute och lekte med alkohol på nationerna. De nationer som fick vårat besök var först orvars och sedan stocken. Riktigt trevlig kväll med många öl, otroligt sexiga danser, möss-stjälanden, brat-häng och mer trevligheter.

Så idag har jag väl mest mått som jag förtjänat, hårdskolkat och dött i sängen. Det är så det ska va.




* läskigt ironisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0