mot en hejdundrande (huvudvärk) påsk


Att vakna av en skrikande, irriterande och i närheten av galen mamma är ingen höjdare kan jag få be och tala om. Huvudvärk det första man får på morgonen är ingen fin start. Tur att vi hade lite smörgåstårta som jag kunde trösta mig med.

För ska man försöka tagga inför 30 mil med en arg mamma och en trött pappa och en tjattergök där ljudnivån ligger på 18 000 Hertz(minst), så gäller det att starta dagen med bra humör. Annars är man körd.

I alla fall, nu är det mot Dalarna som gäller. Picko kommer vakta huset medans så tänk inte ens tanken på att bryta er in och ta alla mina väskor.
GLAD PÅSK!


arg vakt-picko



//Sofia "är på sin vakt för aprilskämt" Ek-Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0