tandläkarhat


Ibland ogillar jag min mamma litegrann. Hon har nämligen beställt en tandläkartid till mig imorn. IMORN. Av alla dagar på ett helt år väljer hon en torsdag veckan efter påsk. Tack mamma. Now there's no turning back.

Men som Peter sa idag vid det oerhört intensiva matematikpluggandet på norrlands, det ända man får höra varje gång man kommer dit är att man borde använda tandtråd mer. Sen får man betala en miljon, gå hem, inte använda tandtråd på ett år, vänta på en ny kallelse och göra om samma procedur igen. Tills man dör.

Peter föreslog i alla fal att jag skulle se denna film innan jag går dit;



Verkar vara rätt bra faktiskt. Ska nog kolla in den.


//Sofia "tänker inte använda tandtråd ikväll heller" Ek-Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0