the sun is my enemy


Woh!

Spenderade minst en sjättedel av dagen vid den nästan jämt överfyllda fyrisån efter att skolan bjudit på sitt. Stekte tydligen riktigt ordentligt med rebecka och johan samtidigt som vi faktiskt gjorde nytta och slog våra kloka huvuden ihop till matematikens historia. När jag säger tydligen syftar jag mest på den brända hud jag upptäckte till min förskräckelse vid hemkomsten. Hela fejjan och bröstet - socialdemokratrött. Usch.

Men ja, efter baugette, glass och 100 % chill vid ån bar det av hemåt. Vidare till min broders träningsmatch i mycket-mindre-än-storvreta-men-definitivt-as-mycket-större-än-skyttorps-orten Vattholma. En lång promenad med moder och fader som upptaggning för att sedan se på en riktigt het match. Värt.


Och nu är planen som vanligt att dö framför en film. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0