beautiful


Idag hade jag nog den bästa skoldagen i hela mitt liv. Om man bortser från studenten och såna dagar som inte räknas som skoldagar förstås.

Anledningen till detta är att idag, efter första lektionen som oturligt nog var en dugga, så satte vi oss, the mattecrew, på gräsmattan i polacksbacken och bara toknjöt av solen, livemusiken, alla härliga studenter och deras båtbyggande, goda matlådor, fotbollschill och framför allt öl. Verkligen festivalkänsla på en helt vanlig rast i skolan en helt vanlig måndag. Som en viss Carrey skulle uttryckt det, Be a uuutiful!

Och bara för att avsluta dagen riktigt snyggt också så ska jag gå på Invictus med cissi, bojan, anna och rebecka, möjligtvis fler. Var riktigt längesen jag gick på bio, så nu är det fan dags för lite biokänsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0