sporty spice


Åh gud. Jag tänker på uttrycket som vi hjälptes åt att skapa under AUO 1, det är mycket nu. Därav den sugiga uppdateringen.

I tisdags gick i alla fall den väntade och underbara lärarinsparken av stapeln. Som väntat en sjukt rolig dag, antagligen på grund av att man fick träffa alla små söta krabater igen. Klockan 10.00 satt ungefär 80 exalterade faddrar i Betty Petterssons sal på Blowjobhus och blev pepprade med information från studenthälsan, Lära och våra gudar, Generalerna om hur en fadder ska bete sig. Efter lite kiosk-sallad blev det lekar och teambuilding i de egna lagen. Efter lite piratgång, säckhoppande, pinn-snurr, djur-lopp, apelsinhånglande och sekundräknande så vann självklart det starkaste laget, 90's.

På kvällen blev det "kött-ätande" på Snerkan. Jag säger som Hannes, torrare hamburgare får man fan leta efter. 59 kronor fattigare, några drinkar och mycket dans senare blev det hemgång efter en mycket lyckad kväll med sjukt underbara människor.

Och idag kommer reccarna för första gången. Vi ska ta emot dom som backstreetboys och spice girls. En klassiker.


klädstrecket var ett måste under teambuildingen




Johan lekte näcken


Jag och min bordsherre Oskar


Pepp



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0