top-tre hatlistan


Top-tre hat just nu:

1. Omtentor
2. Räkningar
3. Regn

Alla de tre onda tingen har jag fått stå ut med under veckan. Regnet har speciellt varit riktigt snuskigt de senaste dagarna. I för sig så är det väl så det ska vara, först sommar, sol, drömmar, tokchill, glass och glid sen PANG POFF, höst och skitkallt. Samma skit år efter år.

Angående räkningar så är jag väl inte riktigt ensam om mitt hat mot dessa ondskans vita A4. Men har man blivit tvingad till att betala ca två tusen mer än vad man egentligen behöver på grund av människor som inte har koll på hur många räkningar dom skickar ut till folk för ett sketet abonnemang, då är det inte kul längre. För rik, det har man väl då aldrig varit.

Omtentan, eller ja omtentorna jag egentligen borde plugga till nu är fan värst. Nog visste jag att det skulle bli en tuff match när jag kryssade i "anmäl till tenta"-rutan, men att det skulle vara såhär jobbigt hade jag inte riktigt räknat med. Aja, på't igen bara. Man kan ju aldrig göra mer än sitt bästa.

Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0