bitchslap, folkhets samt jullov


Åh herregud. Vilken bitchslap tentan var idag. Aldrig varit så lycklig över att jag inte pluggat tillräckligt mycket till en tenta. Det hade liksom inte spelat någon roll. Ungefär efter "du-måste-sitta-minst-en-halvtimme"-halvtimmen så började salen tömmas på folk. Skönt att jag inte var ensam om helvetespappret. Siktet på omtenta är redan inställt.

Men men, det positiva med dagen är att jag hunnit bocka av alla julklappar jag tänkt köpa trots den sjuka julhetsen nere på stan (folk är fan galna). Bra julklappar också för en gångs skull, inget spontanskit. Ser faktiskt fram emot julens afton på fredag. Kan faktiskt till och med bli riktigt riktigt mysigt.


Nu ska jag pilla lite på mina inköp och njuta av att göra precis exakt ingenting. Jullov, here I fucking come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0