mer jul


Det känns konstigt att ha jullov. Det är nästan lite jobbigt att inte ha någon tenta att stressa upp sig för. Ungefär så att man blir stressad över att man inte är stressad. Så jävla typiskt. Skolskadad kallas det.

Förkylningen har i alla fall inte gått över än. Lite tråkigt såhär dagen innan jul. Och för att strö lite salt i såren så ska jag ut på salsa-dans med brudarna ikväll. Kanske det sista jag behöver. Men en kväll med brudarna är något man inte säger nej till.

Ska försöka se till att inte göra en "förra-årets-julafton" och vara bakfull som ett as på julafton, utan dricka med måtta och föregå med gott exempel inför småttingarna. Så kommer det här med säkerhet bli en riktigt riktigt bra jul. Nä, nu ska jag tagga inför kvällens höftrörelser.


Hä på de.

Kommentarer
Postat av: Hille

Bra där storkussen, du vet att de kommer vara på dig hela dagen va?

2010-12-23 @ 19:04:50
URL: http://hillesnille.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Haha absolut! Haha, det ser jag fram emot ;D

2010-12-24 @ 03:27:21
URL: http://sportisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0