Defintionen på ordet fail


Det här inlägget är då tillägnat de, (typ host bojan) som varken har hört eller vet innebörden av ordet fail.

Jag har då fått en sjukt äckligt och stort och mystiskt sår på hakan. För att det ska bli lite bättre sätter jag självklart ett plåster på såret och sover med under natten. Nästa dag när jag vaknar tar jag bort plåstret och såret ser mycket bättre ut. Istället har jag fått utslag i hela ansiktet av det där jävla skitplåstret.




 

And that's the way how to fail.





Kommentarer
Postat av: Emofag

Nej definitionen på "EPIC FAIL" är faktiskt "Sofia"

2010-02-16 @ 20:42:34
Postat av: sofia

......-.- kul rikard, kul.

2010-02-17 @ 01:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0