fredag


Fredag.

Jag tycker om fredagar. Den här fredagen tycker jag också om. En fin start med sovmorgon och en god frukost, ner på stan och möta upp amandan, kika i minst 10 affärer och äta fett på mcdonken. Träffade även på våran lilla söta skåning Malva som var ute och rännde. Efter vi uppnått vårat mål och hittat en present till den idag 20-åriga sandran, uttnyttjade vi våra ben till 70 % för att hinna med vår 115.

Ingen skola idag alltså med andra ord. Men som kompensation för det så blir det lite kalas i luthagen ikväll istället. Tycker jag låter som en bra kompensation. 







/ S

Kommentarer
Postat av: Towa

Halloj där Sofia!



Kusinen här. Hoppas att det gick bra på tetan för dig:P

Hade gärna velat träffat dig men det får väl bli en annan gång:p

Jag ger dig min msn så vi kan kanske höras av!

2010-02-26 @ 22:17:27
URL: http://towaberggren.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nejmen hej! ^^

Det var inte igår. Ja, det hoppas jag med =/ Hade verkligen velat följa med upp och träffa er! Men som sagt, det får bli nästa gång helt enkelt. Jamen absolut, tycker jag låter som en bra idé! =)

2010-02-27 @ 13:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0