from the värm to the lands.


Happ. Så var den första matematiska tentan skriven för sofia. Tror det gick åt helvete faktiskt. Kanske inte så konstigt när man prioriterar facebook-häng, träning, sömn, städning, shopping och nationer före plugg. Så jag får väl skylla mig själv antar jag. Aja, omtenta om en månad, får sikta på den och skärpa till mig lite när det gäller att öppna böcker på hemmaplan.

Efter tentan blev det lite stan-shopping idag iallafall med christoffer som mycket bra smakråd. En underbar stor stickad bomullströja, tre stickade söta mössor och två par örhängen. Inte så mycket kanske, men tillräckligt för att bedöva en failad tenta. Dock så ska det även ges järnet på underskattade värmlands nation ikväll med kamraterna. En kväll jag absolut ser fram emot!



Som johan skulle uttryckt det, "Mot oändligheten, och vidare!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0