maxmöte




Idag efter skolans slut lämnade jag polackbackens vackra ljusrosa byggnader för att ta mig ner till stan och möta upp en viss julia att ta en fika med. Innan jag skulle träffa henne sprang jag in en snabbis på max toalett. När jag gick in på max och gick mot toaletten märkte jag en man som gick tätt bakom mig. Han skulle också till toa-kön tydligen. Då jag egentligen trodde att jag hade en äcklig man till stalker som låg tätt bakom mig och vände jag mig om för att se vem det var så såg jag upp på min gamla matte-lärare från gymnasiet och sken upp litegrann som en fin soluppgång.

Han tittade på mig, log och sade:
"Jahaja, ja jag hoppas att du inte tar så lång tid på dig."

....

Han kände inte igen sin gamla fina elev. Blev faktiskt lite lite ledsen inombords. Näe, en sådan lärare som inte ens kommer ihåg sina underbara elever ska jag då ALDRIG BLI.




Kommentarer
Postat av: Amanda

Eller så kanske han sa så för att han kände igen dig? :) Vem säger så till en okänd likson^^ Vem var det förresten?:D

2010-02-11 @ 17:07:21
Postat av: sofia

Det var Rolf! xD Haha. Och nä han kände inte igen mig =(

2010-02-12 @ 16:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0