Ris och ros



Ros just nu:

- innebandyklubban, som för en gångs skull börjat lyda sin matte
- våran nyinköpta vackra soda stream som jag avgudar
- champagne-te, kan verkligen göra ens kväll
- photoshop, har blivit lite av min nya hobby
- billiga kläder, finns inget bättre 
- filmer, spelar nästan ingen roll vilken, bara du har en bärbar, dig själv och ett par hörlurar i ett mörkt rum, mer biokänsla än så får man leta efter
- curling som alla bara dissar, men jag säger som hannes, det är ju FÖR kul

Ris just nu:

- mystiska sår på hakan
- nudlar med svampsmak, hade nog lite för höga förväntningar på skiten
- slitet hår, dock VÄGRAR jag frisör
- åldern 19, vill fylla systemet NU
- fula passfoton, trodde verkligen att jag skulle bli bra den här gången
- väckarklockor, ibland lever de sina egna obetydliga små liv och ringer inte när de borde


Kommentarer
Postat av: Julia

jag gillar curling, det är en sport med många bra egenskaper. det är den seriösa stämningen som gör det spännande!

2010-02-19 @ 21:15:38
Postat av: Sofia

Haha, jamen curling äger ju! ^^

2010-02-23 @ 00:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0