det är svårt att göra mål när man inte har pucken


Ibland är min mamma verkligen bäst. Så fort hon kom hem idag tog det ca 1.332354 sekunder tills hon förstod att det var något elakt som satt och gnagade på hennes dotters hjärna. Den här gången var det min tenta som gick käpprätt åt helvete, ångesten inför kommande tenta och en allmän äcklig förkylning.

Det allra bästa med min mamma var att hon fick mig att må bra igen på ca 5.5423 sekunder. Rena rama mirakelkvinnan må jag säga. Så nu ska jag göra som mamma sa, ta det lugnt, kolla på en trevlig film med en kopp te i hand och köra skiten ur alla dom där jävla talen imorn det första jag gör.

För att citera en hockeytränare under det trevliga os:et; "Det är svårt att göra mål när man inte har pucken".
Ligger något i det faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0