äntligen


Jahaja. Äntligen fredag efter en veckas ganska hög ansträngning.

I måndags avklarade man en hemsk dugga i ämnet envariabelsanalys. Ingen höjdare alls. Sen lite innebandyfrossa till kvällningen i fyrishovs a-hall där Stovretas grabbar visade vilka som skulle få spela i semifinalen.
Tisdags, en ledig dag som spenderades hemmavid, för att sedan få ett skyttorps-besök.
Onsdagen bjöd på en heldag i skolan som avslutades med rolig träning i allianshallen.
Torsdag likaså, förutom att efter träning så spenderades kvällen i stenhagen med lite Hannibal och trevligt småprat.
Och idag, fredag, har mina kunskaper i babyloniernas kilskrift utökat, jag har lärt mig att älska begreppet gratis lite mer än innan och jag har samlat på mig 5 ytterligare högskolepoäng att lägga i lärar-påsen. Nu kom jag också hem ganska nyligen från eriksberg, där jag spenderat en mysig kväll hemma hos Anna.

Mm. Men nu är det dags för två hela veckors lov. Det tackar jag då inte nej till. 



// Sofia "spyr när som helst efter all glass hon tryckt i sig" Ek-Berggren
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0