tre sköna dagar med ett knäproblem


Fan vad jag har ont i mitt knä. Man ska inte låta folk hoppa upp på en på nationer alltså, that's the fact.

Förutom att jag samlat på mig ett ont knä så har tre riktigt chill dagar passerat. Först i måndags drog vi en chillöl på upplands, sjöng vackert för en 22-årig Johan och spelade "Med andra ord". För kul spel om man är påverkad för övrigt.
Och igår var det dags för nationsbesök igen, denna gången Orfars efter ett jättestängt smålands som vi inte alls kom in på. Några goda hamburgare, lakritsglassar, öll, teckningar och en utslängning innan vi for vidare mot Snerikes där resten av kvällen spenderades. 
Idag for jag och tuppen upp tillsammans med madde, vår alldeles egna väckarklocka. Madde, som även var min sovkamrat under natten, följde jag med hem till Amanda där vi fick singoallakakor (inte kex amanda), god äkta choklad och behagliga pratstunder.


Men nu måste jag packa. För imorgon åker jag till masarnas land och spenderar påsk där. Har hört att haren ska dit nämligen.



//Sofia "hatar att hon har tandläkartid nästa vecka" Ek-Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0