besök i huvudstaden


Jahaja. Heldag i Stockholm igår. Riktigt mysigt att bara glida runt i våra fina huvfudstad utan stress, utan faktiskt hinna njuta lite av alla hetsande människor, äckliga brats, fina gamla byggnader, goda mat och ovanliga affärer. Fast som vanligt så var man där av en anledning, jag skulle nämligen vara globen.

Jag fick det i födelsedagspresent, alltså ett åk i glasbollen skyview som det heter. 130 meter över ytan i 17 minuter. Inget fjuttigt fritt fall det där inte. I alla fall, en häftig upplevelse även om man fick lite svindel på köpet. Men det var det värt. Inte alla som kan säga att dom varit på globen inte.


Skyview


Kommentarer
Postat av: Thomas

Jäklar vad du skrev inlägg helt plötsligt. jag gillar't

2010-06-03 @ 20:55:59
URL: http://tvillingklippan.blogspot.com/
Postat av: Sofia

;D Jag har mina blogg-stunder. ^^

2010-06-07 @ 01:25:10
Postat av: F

Hej,



Jag älskar denna bild avd Globen Skyview vart har du hittat den?

2010-06-21 @ 00:26:42
Postat av: Anonym

Hej,



Vart har du hittat denna undrbara bild av skyview?

2010-06-21 @ 00:29:07
Postat av: Sofia

"F": Hej hej, jag har hittat den på hederliga google faktiskt. Sökte bara på "skyview globen". :)

2010-06-21 @ 01:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0