eurovision songcontest 2010


Sitter och smågluttar lite på min typ 5 tums-tv-skärm som visar Eurovision songcontest, samtidigt som jag "flitigt" studerar. Det är typ semifinal idag och Anna är på plats nummer sex. Har inte varit insatt överhuvudtaget i melodifestivalen i år, vet inte riktigt varför, eller jo, för att Petra cp-Mede var programledare.

Iallafall, av de 11 bidrag som jag sett snuttar av hittills så undrar jag bara, vad hände? Har människan tappat bort definitionen för musik eller har precis alla gått och blivit döva såhär på senare år? Jag fastnade aldrig riktigt för Annas låt, men om hon inte kommer bland de tio första i finalen så kommer jag aldrig mer i hela mitt liv kolla på svt. Deras fel alltihop.






you go girl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0