hälsan



Hm. Har börjat fundera lite på min hälsa såhär efter mammas tjat om att jag för jämnan är ute och ränner...

Jag började med att tänka tillbaka på den här veckan.

I måndags var det först skolan som gällde, sen direkt på fotbollsmatch och hem till anna för lite sushi och alkohol. I tisdags, faktiskt en lugn hemmakväll.
Igår onsdag, var en sjukt galen kväll som började försiktigt med härligt faddermöte och utvecklades sedan med fotbollsmatch, v-dala, kalmars, upplands och skiva på bj.
Idag, party på johannesbäcksgatan som antagligen kommer spåra och det kommer nog sluta med stockande om jag känner mig själv rätt.
På fredag är värmlands målet.
Lördag kommer också spåra, med grillning, singstar och mycket annat trevligt.
Söndag, shota med sandra samtidigt som det är dags för lite VM i guitarhero. Må fullaste kvinna vinna.

I för sig så brukar inte mina veckor se ut riktigt såhär. Men bara därför ska jag ut och springa nu.


/Sofia "tänker dö av konditionsbrist" Ek-Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0