tagga om, tagga rätt


Öj vilka dagar det har varit. Både i förrgår och igår. Och mer kommer det bli.

Ikväll ser det ut som att det blir umgänge med en fin pojke vid namn Hannes. Lite system, god mat och förfestande på det. Underbart. Sen får vi väl se hur snabbt vi tar oss till floggan där lite takfest skall utföras, men vi ska dit iallafall.

I förrgår blev det förresten utgång på ett ställe jag i vanliga fall inte sätter min fot på. Ett ställe vid namn vip. Som tur var gick jag och Jonathan till terassen först för att justera den hemska nykterheten. En riktigt kul kväll med många fina människor.

Igår rännde jag runt lite överallt skulle jag vilja säga. Efter en lång, konstigt varm promenad med en Hannes, ett paket ballerina med kladdkake-smak, två festis och en ostbågepåse så blev det lite guitar hero och cod-spelande at Måns's. Ägde ut pojken, självklart. Sen iväg till Nils house, där mattevännerna väntade. Efter fin inledning på kvällen med misslyckande av att öppna en champageflaska så blev inte mycket matte gjord, men vi hade kul ändå. Kvällen avslutades fint på Le Stock.


Nu, mot skitbussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0