avreaktion


Sådär. Nu har jag fått ringa till pojken och avreagerat mig, raderat det där jädra mejlet som vårat pucko till föreläsare skickat samma dag som föreläsningen skulle ha ägt rum att "den är flyttad till fredagmorgon" och självklart ser inte jag det mejlet utan sätter mig "klarvaken" i bänken i ett dött klassrum i väntan på precis ingenting. Har även sovit bort en tre timmar av det jag kunnat plugga av kvällen och nu skapat en "anledning" till att "inte hinna plugga". Skönt. Känns som jag är på banan igen.

Nu gäller det bara att köra facebook-förbud för hela slanten så att jag för en gångs sjull kan få arslet ur vagnen och röja upp rummet till att börja med. Sen kanske kanske räkna lite tranformmetoder på det. Men bara kanske.


Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0