serie-mördare


Under mina sju veckors vistelse i Enköping utan äckelläxor att göra på kvällarna så fick jag något i gengäld. Nämligen fritid. Fritid kan användas till en mängd olika saker. Men förutom träningar och facebook-häng så är det tydligen alldeles för lätt att hamna i tv-seriernas värld. Alltså just den värld som jag sitter fastsvetsad i.

Allt ifrån Kungarna av Tylösand, Lite sällskap, Vad blir det för mat, Cirkus Möller, Hellenius hörna till nykomlingarna Veckans kanin och Pensionärsjävlar är jag så gott som beroende av. Tv som jag inte har "haft tid" att titta på i över ett och ett halvt år har idag blivit delar av min vardag. Läskigt det där.

Pensionärsjävlar är för övrigt den sjukaste och roligaste svenska tv-serien jag någonsin tittat på. Se den eller var dum i huvudet.


serien Pensionärsjävlar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0