Den svenska björnstammen


Hur sjukligt trött som helst släpar man sig hem efter en äckligt lång och regnig bussresa från en heldag på praktiken. Kliver över dörrkarmen, klär av mig, slänger mig ganska osmidigt på den lika inbjudande säng som den varit imorse, suckar djupt. Tänker igenom alla saker jag måste fixa till morgondagen, får en gnutta huvudvärk av hjärnjobbandet. 

Dras mot datorn, fyller flikarna med de "vanliga internetsidorna", drar igång spotify i vanlig ordning. Som vanligt var det onormalt mycket reklam, men för en gångs skull så tipsade dom om ett visst band*. Nämligen Den svenska björnstammen. Låtlyssnande efter låtlyssnande, blev jag mer och mer människa. Och nu sitter jag här, som en nyfödd själ, redo för ungefär vad fan som helst.

Lyssna på dom för fan.
Den svenska björnstammen – Allting kommer bli bra


*Tänk att helvetes-spotifyreklamen kunde ha en minismula positivitet i sig. Superskräll.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0