myshelg


Såja, lite måndag igen. Vecka nummer fem i vfu-ordningen. Alltså 3 veckor kvar. Idag kom en man och kikade på mig när jag undervisade också. Det var lite läskigt till en början men det gick bra. Bättre än vad jag hade räknat med till och med. Kanske för att det var min gamla mattelärare. Skräll.

Helgen var iallafall sammanfattningsvis kalasbra.
Fredagen inledde fint med en trip på stan med småflickor för att sedan avslutas med snitt-mingel och hemmagjord sangria i Sunnersta bland trevligt folk. Fint avslut på ÖG:s med en ytterst ovanlig hemresa.
Lördagen fortsatte med partande, denna gång i Knivsta. Först en sväng till Vattholma för att se om brorsan sköter sig på innebandyplanen, sedan utsökt middag med spel och andra trevligheter bland skönt folk. Dock lite sned avslutning från Sofias sida. Shit happens.
Söndag, allas våran bakisdag, mest Sofias denna dag, bjöd på en het handbollsmatch på Stenhagens nya, relativt hala gympasalsgolv. Pojkvänsmys med tacos på kvällskvisten.

Mm. Och nu är det som sagt måndag. Precis som det borde vara efter en söndag. Men nu, ladda för tisdag.
Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0