illa, jag mår illa


Uäh. Mår riktigt bajs just nu. Höstens förkylning är verkligen på g, trots att jag gjort allt för att försöka undvika hostningar och snorningar som härjar runt omkring en 24/7. Men nu är det tydligen min tur.

Idag lirade Storvreta IBK dam två matcher i en tränings-mini-cup ute i Alunda. En match mot Alunda, förra årets seriesegrare i vårt division 2, och en match mot division 1-laget Gävle. Torsk i båda matcherna, dock väldigt bra första match med de jämna siffrorna 4-3 plus ett äckligt otursmål. Andra matchen finns det tyvärr inga kommentarer på.

Och imorgon börjar det hela. 7-veckors slit borta i Enköping. Alarmet på mobilen står på 05.00 och enirokartan är utskriven och redo att användas. Nu återstår bara utmaningen. Eleverna.


Nu ska jag sega mig igenom någon riktigt bra rulle för att sedan slockna som ett ljus innan 12 så att man är sjukt pigg och fräsch imorn. Eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0