lärargasquen


Fyfan vad glad man blir när man får se alla sköningar till människor som ska bli lärare. Jag är fan avundsjuk på den kommande generationen.

Just nu sitter jag och mår hur bra som helst över att jag mår så jävla dåligt. Värt. Och när det gäller Göteborgs nation, så var det en riktig superkväll de bjöd på. Typ nobelmiddags-mat, skön underhållning, effektiv personal och för en gångs skull riktigt bra musik. Bra där Göteborgs, ett mvg till er.

Nu ska jag snart dra iväg och chilla med Daniel Craig och snubbarna i den amerikanska versionen av Män som hatar kvinnor. Eller mja, jag ska i alla fall vara biffig dörrvakt och se till att uppsalas invånare inte är med i kamerabilden. Och inte kunde de välja någon bättre än en lättirriterad och bakfull stark kvinna som vägrar släppa igenom minsta lilla luftdrag.

Så kanske ses på stan, om ni vågar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0