välkommen helg


Åh. Alltid lika najs med långhelg. Inte för att jag kommer ha någon som helst möjlighet att slappa på den eller faktiskt göra vad jag vill eller så, nej nej, men bara det att man har det aningen bättre än alla andra, det är najs. Skadeglädje är den sanna glädjen, true story.

Fem tentor är nämligen inget man kan festa bort på helgerna, har jag kommit underfund med nu, efter ca två års universitets-erfarenheter. Det funkar liksom inte så. Dessutom blir det hela aningen svårare, när man festar bort kunskaper och minnesceller, att faktiskt komma ihåg de formler man borde komma ihåg till tentan. Ack ack.

Men som sagt, nu är det dags att ta sig i kragen, börja gnaga på tentapluggandet så att man enkelt kan slita sönder dom när det väl är dags.


Nu ska jag göra makaroner med smör till frukost. Kalorier måste ju bara vara den bästa starten på dagen.


Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0