degarn


Mmm ligger här och degar sönder i sängen och funderar på om jag faktiskt ska skita i omtentan på fredag. För just nu känns det som att det lilla man faktiskt tog upp från Linjär algebra och geometri 2-föreläsningarna befinner sig en miljard ljusår bort från mina hjärnceller. Så ja, jag kanske ska skita i den trots allt.

För övrigt så börjar det kännas mer och mer som att verkligheten börja komma ikapp en och att sommarlovs-koman börjar nå sitt slut. Nästan på tiden faktiskt. Det här året har sommarlovet känts som lite utav en evighet. 

Kan ha något att göra med att längtan efter att få påbörja studierna som färsk idrottslärar-student är rätt enorm. För att inte tala om min tredje (och antagligen sista) inspark som tar fart redan imorgon, med lagtävlingar, förfester, middag, snerkavslutning och hela kalaset. Kommer bli sick. I år kommer man springa runt i toga under hela insparken dessutom. Så får ni syn på en dåre som ränner runt i lakan på stan så är det bara jag som flippar.


Nä, nu ska jag kasta matteböckerna åt helvete och fortsätta med rensningen av mitt rum i förebyggande flytt-syfte. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Har du något Special uppdrag?

2011-08-26 @ 22:57:06
URL: http://tvillingklippan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0