dan före dan

Mmm.
Kom typ precis hem från några timmars slalomåkande här i Rättviksbacken. Satt inte helt fel det. Speciellt inte låren. Dom dog kan jag ta och meddela, utan att överdriva. Var till och med tvungen att stanna efter halva backen just för att sträcka ut låren. Helt sjukt. Benfys efter jul, det är något som är givet.
Så nu sitter jag inne i mormor och morfars stuga och myser medans hälften av folket är på badhuset och resten är ute och promenerar. Tror jag ska ta och köra en liten sova-middag-paus snart. Man börjar ju tydligen bli gammal. Kommer faktiskt ihåg från när man var en liten parvel hur konstigt det var med de vuxna som jämt gick och lade sig på dagarna och sov någon timme. Jättekonstigt. Idag låter det bara logiskt i mina öron. Ren logik.
Nu ska jag vila. God jul typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0