Tjuvarnas julafton

Årets julkalender. Passade på att se den på svtplay igårmorse när jag försov mig från min HLR-examination för ovanlighetens skull. Som tur var så kunde jag komma lite senare än min utsatta tid. Och få g och grejer.
Jävla mobil. Ska ta och köpa en riktigt fin mobil i julklapp till mig själv på typ mellandagsrean. Det här funkar ju verkligen inte längre. Ibland har jag ju tur bara jag kan smsa med människor. Gah. Blir galen snart.
På tal om att bli galen förresten, värmen från Uppsalahem har nu kommit! Åh så överlycklig jag blev häromdan när jag kände på elementet och det för en gångs skull var varmt! Trodde knappt på mitt taktila sinne till en början. 


För övrigt så är det match nu på morgonkvisten. Det är därför jag är uppe och drar så hiskeligt tidigt. SIBK-Stenhagen, Allians A, 8.30. Mycket välkomna alla morgonpigga dårar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0