bra flow


Torsdag alltså. Det betyder att det är fredag imorn. Det betyder att jag kommer ha kul imorn. Det betyder nämligen spårad utgång med tjejerna.


Idag har jag egentligen inte gjort någonting. Rätt skönt när jag tänker efter, istället för att jag som i vanliga fall blir sjukt uppstressad av att inte veta vad jag ska göra. Mycket ovärt.

Iallafall, vaknade upp vid tolv brevid ett snarkande hafs som under natten snott åt sig allt täcke, ännu en gång. Frukost bestod av gårdagens resterande mat i form av sjömansbiff, hemmagjord potatismos, grönsallad med, som jacob kallar det, "lök-sky" till. Gott. Medan vissa drog till skolan åkte jag ner på stan för att utföra två ärenden. Nämligen;
1. köpa skitböcker till skolan
2. köpa viktig alkohol
Två ärenden som blev gjorda på en timme efter att hela Stora torget glott sönder sig på en liten tjej med fyra alldeles för överfulla lila systemetkassar vid en busshållplats. Japp, det var jag som var den tjejen.
Nu, när man fått i sig lite näringsrika potatisbullar är det dags att avsluta kvällen med lite träning. Och om jag får gissa så ska vi ut i dessa 10 minus och "svettas".


Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0