ånger


Åh. Ångest.

Inte enbart för att jag inte har kladdat ner något i bloggen på sex hela dagar, utan också för att jag failat en omtenta, för att jag har lyckats vända på dygnet helt och hållet, för att det här är sista veckan på lovet som jag egentligen borde göra något vettigt på och för att det är en massa smågrejer som borde fixas men som konstigt nog inte gör det av sig själva, hur mycket man än väntar.

Iallafall. De senaste dagarna när jag varit för slö för att skriva något så har jag dragit en fika samt en spontan shoppingtur med tjejerna, stått och hjälpt lag att bli inckeckade för storvretacupen, varit förebild och delat ut medaljer med pokal till, sålt korv till hungriga supportrar, käkat finmiddag med familj, suttit i celsiusskolan med ronja och skurat tusentals bord, haft chillkväll hos Sandra och Carl-Jacob med bland annat Liftarens guide till galaxen som innehåll, varit tvåmålsskytt i D3-matchen mot Hagunda, kikat på en halkande Carl-Philip som skötte sig på planen, gått på The Tourist och terassat med bror samt flickvän, varit bakfull, kollat på minst fem filmer och slutligen fått leka elektriker.

Har hunnit med rätt mycket på sex dagar ändå. Får se vad det blir resten av veckan innan äckelpluggandet drar igång på måndag. Något jag verkligen inte ser fram emot. Nä, nu blir det först dusch och sen rensning av disk på jacobs rum. Här ser ju förjävligt ut.


Häj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0