nyrakad och filmsugen (?)


Mm. Lena ben är nog bland det bästa som finns efter man har klivit ur ett nästan för hett bad efter träningen och åtgärdat de småhåriga långa spirorna med en rakning. Det allra bästa med det är nog att det är ett tag kvar tills man ska raka dem igen. För sådär asroligt kan jag ju inte påstå att det är.

Nåja. Imorgon ska jag, förutom att gå upp vid sex som jag för övrigt måste göra i fem veckor till om jag vill få godkänt på åtminstone en av våra tentor, så ska jag till tandläkaren. Har man varit där två gånger under en och samma vecka så börjar det kännas konstigt. Nästan som ens andra hem. Speciellt när ens mamma jobbar på stället. Inte okej.


Nä, nu ska jag och godispåsen kika på en rulle. Tänderna måste ju få jobba lite också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0