vecka 4


Den här veckan har varit riktigt upplyftande i en flitig lärarstudents värld. Mellan de hårda studierna har jag hunnit med, förutom träningar, även vacker skridskoåkning, mysiga nationsbesök och tokshopping en heldag i den kungliga huvfudstaden med brudarna. Innehållsrika och mycket fina dagar. Bilder på det kommer.

Igår, efter träningen var det meningen att jag skulle ta mig ner på stan för att möta upp gänget i klassen för att Stocka lite med alla äckliga brats, dock efter en mycket hård träning så ville inte kroppen riktigt samma sak. Så det blev lite James Bond hemma i sängen med lill-Jagge.
Lite kul att man fick höra av de tappra själar som var med på festen men som orkade pallra sig upp till 8-lektionen imorse att det hade varit ett stort spy-kalas i Floggan utan utgång. Skadeglädjen var stor.

Efter dagens enda lektion, åkte jag ner på stan för att dämpa shoppingsuget, som farligt nog fortfarande ligger kvar och gnager på pengarna, för att inhandla ännu fler onödiga kläder samt två väskor samt vin. En sak är säker efter dessa shoppinggalna dagar, REAN ÄR FARLIG! Den jävlen äter ju upp mina pengar.


Nu är det dags för lunch. Får jag gissa så står pizza på menyn. Inte helt fel.

Ciao.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0