hälsonörd


Suck. Nu sitter man här igen, fast i matteklistret till min sommarkurs och kommer ingenstans. Har verkligen provat med allt känns det som. Men fuck eller. Hatar trigonometri. Dock älskar jag ju csn. Jobbig kombo det där.

Idag har jag faktiskt lyckats hålla mitt ord med tanke på att mitt sjukt hälsosamma liv skulle börja idag. Jojjomen. Har faktiskt räknat matte under dagen, fått i mig kyckling med nudlar, ränt sju kilometer med intervaller och fysträning därtill, ätit lax och potatismos och räknat ännu mer matte. Något nöjd.

Och imorn blir det in till stan och köpa en dyr bok till nästa äckliga sommarkurs som börjar nästa vecka. Dock tror jag att "Universums byggnad" har lite mer att bjuda på än "Förberedande matematik inför högskolan". Får verkligen hoppas på det iallafall.


Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0