life-update


Det har ju hänt en del sen sist jag skrev. Och istället för att skriva mer skit så visar jag istället vad som hänt. Voilá.



Fira ett år med den man älskar.


Paddla kanot med fjortisar.


Få upp aborrar på sommarstugan.


Gå på förfest i Salabacke.


Cykla bredvid soluppgången.


Fira kära vänners födelsedag.


Strosa runt i Stockholm en heldag.


Ta ett dopp eller två i Lyssnarängen.


Grilla korv i stadsparken.


Gå på salsa-kvällar.


Ja, det är väl ungefär det jag har hunnit med sedan sist. Har med andra ord försökt att utnyttja sommarlovet så mycket som det har gått. Och ikväll blir det ännu mer galej. Tacogratäng samt Nile City med skönt häng i Luthagen. Lite Birger på det. Blir nog fint det.

Ciao!


(Vad gäller den där lägenheten, så vet jag inte om jag får den ännu. Så fortsätt hålla tummarna för fa-an!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0